dinsdag 21 augustus 2018

Dag 5 showtime

Half negen ging de wekker want ik moest voor negen uur bij de receptie zijn om een restaurant voor morgen te reserveren. Ik was ruim voor de wekker wakker en de reservering was snel gemaakt. Door naar het ontbijt en plons het zwembad in. Een hele rustige morgen maar daar was Martin weer rond 15:00 om aan te nodigen dat om 15:30 een show was “flyboarde showwwwww” een gast in het zwembad met een waterscooter en een andere gast die door waterdruk omhoog gespoten werd en allerlei capriolen uithaalde. Ook maakte hij het kijkende publiek heel nat. Heerlijk in deze zon. 


Even bijkomen voor we aan het diner gaan beginnen en dat doen we met elkaar scrubben in de hamam. 
We dachten dat we om 18:30 gingen eten maar het restaurant was pas om 19:30 open. Dus nog even een potje schaken met Merijn en toen eten onder luid geluid van een band met turkische muziek. Op mijn vraag of het zo hard moest was het antwoordt. Is altijd zo in ons land. Oké we doen het ermee want het eten was heel lekker. 





Toen was het tijd voor de show van de avond. De Leeuwenkoning. Tjonge wat goed gedaan. Oké het is playback maar wat een mooie kostuums en decor. Echt een top show. Ik zat er helemaal in. 





Toen naar de openlucht disco waar wederom een show op ons stond te wacht. “Fireshowwwwww” 
Na de show zei Rianne tegen mij” Wouw wat heb ik nu allemaal gezien. Zoveel vlammen en vuur in een spektakel van licht en geluid. Echt super goed gedaan. 







Zoveel indrukken is even te veel dus nu maar naar bed. 
Morgen kunnen we nog verder bijkomen. 
Zwaar hoor dat all inclusive. 
Wat een leven. 


3 opmerkingen:

  1. Tjonge tjonge wat wordt er veel georganiseerd en jullie zijn al lekker verkleurd zie ik.
    Leuk hóór!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo daar
    Niet te veel aan dat all inclusieve wennen haha
    Want nog even en dan begint het normale leven weer .heerlijk wat Wat jullie beleven.geniet er maar van. Het ziet er allemaal fantastisch uit xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is wel indrukwekkend hoor! 3cht alles erop en eraan. Geniet lekker!

    BeantwoordenVerwijderen